Snart Advent

Tjaba alla goa läsare. Hur är läget? Här är allt under kontroll. Idag är det Lördag, imorgon är det 1:a advent. Tänk vad detta år har gått fort.

Jag har börjat att planera lite julklappar men vad det blir kan jag inte tala om här. Det ska bli både kul och skönt med lite julmys med både Elin och Danne.

Förra helgen var jag och Danne och köpte en ny dator. Detta för att den gamla datorn hade gått sönder under Fredag kvällen. Det blev denna dator.



Det komiska med det hela är att nu fungerar den gamla datorn. Det är för att Elin och Anders kom på middag som vi bjöd på. Sen satt Elin vid "Doris" som den gamla datorn heter. Och vips så funkade den. Det var tydligen glapp i baterriet.

Så nu har vi var sin dator jag Danne. Min dator har jag döpt till "Darling".


Ha en undebar Lördag.

Ha de gott....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test