LÄNGE SEDAN

Tjaba alla goa läsare. Nu var det länge sedan jag bloggade sist. Men jag har inte haft någon blogglust. När jag i kväll surfade runt bland mina favobloggar hittade jag en en lista hos min vän BIM.


Vad blir ditt namn baklänges?
grebdnuL ilennA


Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Har ingen aning.


Platt eller lockigt hår?
Mer rakt än lockigt just nu.


Är du kär i någon?

Ja, i min sambo.

Vad gör du när det regnar?
Läser böcker tittar på TV myser, eller sitter framför datorn.

Har du en dröm som gått i uppfyllelse?
En del av mina drömmar har gjort det. Men jag fortsätter drömma.


Vad har du som startsida på Internet?

Google.

Vem ringde du senast?
Mamma tror jag det var.

Tycker du att sengångare är söta?
Ingen aning.

Har du haft vattkoppor?
Ja, som litet barn.

Vilken mobilsignal?
"Just idag är jag stark" med Kenta Gustafsson.

Första sporten du utövade?
Minns inte tror det var fotboll.

Vad längtar du mest till just nu?
Sommaren.

Hur gammal har du tänkt bli?
Det kan jag inte svara på.

Kan du gå ner i spagat?
Nej absolut inte.


Vad är du mest rädd för i hela världen?

Att det ska hända mina nära och kära någonting.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Från & till.

Röd, grön, blå eller gul mjölk?
Minimjölk.

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Vita.

Sommar eller vinter?
Sommar alla gånger.

Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt.

Godaste drickan till frukost?
Kaffe.

Vem kramade du senast?
Darling.

Duscha eller bada?
Både och.

Kan du ditt mobilnr utantill?
Ja.
Vad var det senaste som fick dej att skratta?
Minns inte just nu.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Har jag inte tänkt på faktiskt.

Vilken svordom använder du mest?
"Shit!".


Äger du en Ipod?

Nej men en MP3 spelare.


Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
04.30 på vardagar. Och senare på helger.

Hur många resväskor äger du?
Jag äger en liten och Danne äger en stor.

Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Nej, absolut inte.

Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA.

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Jag älskar att fotografera. Men jag har heller ingenting emot att vara med på bilder.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Minns inte.


Har någon av dina vänner barn?
Ja.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En resa till något varmt land, nya möbler, och kläder.


Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja det har de säkert gjort.


Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, jag har Sveriges skönaste säng så det behövs inte.


Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

Ingen.


Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Vanlig mjölk.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nej, det tror jag inte.

När var senast någon stötte på dig?
Det var nog länge sen, för det kommer jag inte ens ihåg.

Vad åt du till middag?
Det blev en god köttbit, potatiskroketter, gurka, och ett glas rött vin. MUMMA


Använder du huvtröjor?
Från & till.

Kan du vissla?
Ja.

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Ja när jag var mindre.

Vem var den senaste som ringde dig?
Minns inte.

Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Finns inga. Höjdrädd.


Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Säkerligen.

Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
08.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja det gjorde jag.


Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?

Cirka 150 butiker.

Hur många syskon har du?
2. En storasyster (Susann) och en tvillingsyster (Annica).


Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen.

Äger du några band-t-shirts?
Ja, många. Mest Jerry Williams.


När flög du senast?

När vi var i Grekland för några år sedan.


Hur många stolar står runt ditt köksbord?
4 stycken.


Läser du för skojs skull?
Ja det kan man nog säga.


Pratar du några andra språk?
Engelska.


Diskar du din egen disk?
Nej vi har diskmaskin.


Har du gråtit offentligt?
Ja, många gånger.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Jag är villig att lära mig nya saker.


Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Ja, tatuering vill jag ha.


Tycker du att killen/tjejen borde bjuda på första dejten?

Nej, det ska vara lika för båda.

Kan du kasta macka?
Nej.


Vem har du med på bio?
Det skulle nog vara Darling.


Vad har du för väder?

Regn...

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Svenska. Speciellt att skriva uppsatser.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Omtänksamhet kanske.

När sov du senast på golvet?
Det kommer jag inte ihåg.

Vilken är din favoritdrink?
Vatten, mjölk, öl, vin.


Gillar du din boendesituation?
Ja, jag ska inte klaga. Det finns dom som har det värre än mig.


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera
?
Det har jag inte tänkt på faktiskt.


Äter du frukost dagligen?
Nej absolut inte.


Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Både och.


Vilken är din favoritfrukt?
Bananer & kiwi.


Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
40 år.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nej inte speciellt.


Tror du på liv på andra planeter?

Nej.


Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Ingen aning.

Tror du att gud är en man eller kvinna?
Tror inte på Gud.


Vad var det senaste du åt?

En banan sen blev det en lunch på MC Donalds.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Det är nog ingen skillnad tror jag.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Det vet jag inte.


Gillar du senap?

Nej

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Aldrig i livet.


Har du någonsin köpt något från ebay?
Absolut inte.


Skulle du säga att du är trendig?
Nej, det tror jag inte.

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Jag skulle nog tacka nej på grund av att jag redan är upptagen.


Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
Har inte sett Star Wars.


Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Ja, det gör det.

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Gömda, Asyl.


Tycker du att du är attraktiv?
Skönheten sitter i betraktarens ögon.


Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej.

Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du helst hetat?
Jag vet inte.

Ha en skön kväll.

Kramis Smoggen


Kommentarer
Postat av: Bim

Kul att du också gjorde listan! :-)

2009-05-23 @ 20:48:39
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test