R I P

Tjaba alla goa läsare. Idag är det Tisdag. Jag har varit in till Farsta idag. Där hittade jag en present till min kära Storasyster. Men vad det är kan jag inte tala om just nu. Det får ni veta lite senare.

När jag var inne i Farsta så gick jag och nynnade på en låt som ni säkert har hört förr. Det var "Hooked on a feeling" med Björn Skifs. Helt plötsligt kom han gående framför mig, snacka om tajming.



(bilden googlad)

Under en tid har jag läst en blogg: Sabinas kamp . Den är skriven av en tjej som hade en obotlig cancer. Det har varit många tårar som har runnit, när man läst denna oerhört starka blogg. Vilken kämpe. När jag idag gick in på hennes blogg fick jag se att hon nu har blivit en ängel.

Detta ljus brinner för dig SABINA

MySpace Graphics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test