OM MIG

Var inne hos Lillan hittade roliga frågor om mig. Här är mina svar:

 

OM DIG.
1. Hur mycket är klockan just nu?
12.50.
2. Namn?
Anneli.
3. Vart bor du? Stockholm.
4. Hur många barn vill du ha? Har en plastdotter E.
5. Vill du gifta dig? Svar Ja.
6. Har du ätit sushi? Nej.
7. Favoritglass? Choklad.

8. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet?  Har inte kollat.

9. Humör? Helt okej.


FYRA GREJJOR.
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?
Nej inte vad jag vet.
2. Har du en hund? Nej men det blir senare.
3. Sover du helst själv eller med någon? Med Darling.

4. Tror du på spöken? Ja.

SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre?
Ja.
2. Skulle du vilja väga mer? Nej.
3. Skulle du vilja ha sex nu? Bra fråga.

4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Skulle inte tro det.

KAN:
1. Kan du röra på öronen? Mycket kan jag men inte det.
2. Kan du slicka dig på näsan? Samma svar som ovan.

3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ja.

4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja.

5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Ja.

6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja.

7. Kan dina vänner lita på dig? Ja det tror jag.

8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Absolut inte.
9. Kan du suga? Ingen kommentar.

10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja.

HAR.
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? 
Ja säkert.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Ja det har dom.
3. Har du syskon? 2 stycken

4. Har du någonsin haft sex med någon? Ingen kommentar.
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Det tror jag säkert.
6. Har du varit full den här månaden? Icke det.
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nej....
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Ja.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja varje dag.
10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Ingen kommentar.

11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Ja mannen jag lever med nu.
12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Skulle inte tro det.

13.Har du haft sex med mer än tre personer? Ingen kommentar.

14.Har du ljugit på någon fråga än då? Inte alls.

Vad svarar ni????

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test