LAT DAG

Tjaba alla goa läsare. Idag är det Lördag. Vi jag och darling har haft sovmorgon idag. Orkar inte göra många knoop idag.

Med andra ord en lat dag. Kommer att mysa hela dagen. Igår kväll var E & A hos oss. Det blev mkt snack tv tittande och även en tur till donken. Vi la oss när klockan var ungefär 2. 30 tror jag det var.

Till middag blir det riktigt gott.

Köttbit

Vitlökskroketter

cremé Bonjour (vitlök)

Vitlöksbröd

Glas vin (eventuellt)


Jag har sveriges bästa kock till sambo.

Ha de gott....

(bilden är googlad).





Kommentarer
Postat av: Blondiie

om det blev rester över så kan ju du skika hit dom! du bör se min maill i din läsare=)

krmais

2009-01-10 @ 22:31:48
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test