GOTT NYTT 2009

Ja då var det ett nytt år. Med allt vad det innebär. Nya önskningar, nya chanser, nya möjligheter. Jag var inne hos min vän Blondie. Där hittade jag dessa frågor:

1.Hur var er nyår?

2.Vad gjorde ni?

3.Vilka firade ni med?

4.Men mest spännade:
Vad är era nyårslöften???

Här följer mina svar:

1. Lungt & skönt i hemmets vrå.

2.Vi åt riktigt god mat, som vi sköljde ned med några glas rött vin. Till 12 slaget åt vi ostbricka. Jag hann även med några samtal med mina syskon och mamma.

3.Ja det var bara jag och Darling.

4. Varför lova saker och ting som man sen inte kan hålla.  Det enda jag lovade mig själv var att inte ge några nyårslöften.

God fortsättning på det nya året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test