FRÅGOR OM 2008

Hittade dessa frågor hos min vän Evelina.

Frågor om mitt 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Vi satte in ett nytt vardagsrums golv.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag gav inga nyårslöften.

  

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej


4. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? 
Kan jag inte svara på.


5. Vad var din största framgång 2008?
Det vet jag faktiskt inte.


6. Vad spenderade du mest pengar på?
Vardagsrums golvet.


7. Vad önskar du att du gjort mer?
Kan jag inte svara på.


8. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet ej.


9. Hur tillbringar du nyår?
Tillsammans med mitt hjärta.

10. Vem saknade du?
Familjen uppe Norrland.


11. Finns det någonting du ångrar med 2008?
Det finns säkert något jag ångrar, men det kan jag inte komma ihåg just nu.


12. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan?
Hela året. Till exempel mammas 60 års dag.

13. Hur tror du 2009 blir i sin helhet?
Jag hoppas att jag och mina nära och kära får vara friska.



(bilden googlad).

Se hela bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test