9

Tjaba alla goa läsare. Här följer en liten fråge test.

Tre-saker-testet
 

  1. Tre saker jag inte förstår mig på:
  2. Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet:
  3. Tre saker jag gör just nu:
  4. Tre saker jag vill göra innan jag dör:
  5. Tre saker jag kan:
  6. Tre saker jag inte kan:
  7. Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
  8. Tre saker jag skulle vilja lära mig:
  9. Tre favoriträtter:

Mina Svar:

Krig, mobbning, orättvisor i världen.

Har inget skrivbord just nu.

Sitter vid datorn, planerar middagen, väntar på darling.

Fara utomlands igen, lära mig spela gitarr, leva livet tillsammans med darling.

Ge massage, teckenspråk, vara mig själv.

Spela gitarr, sjunga, måla tavlor.

Jerry Williams, AC/DC, Nanne Grönwall.

Spela gitarr, sjunga, måla.

Darlings mat, mormors palt, surströmming.


Vad skulle NI svara? ?





Ha de gott....


Kommentarer
Postat av: Blondiie

wow jag kan med teckenspråk! spännande!

ha en mysig kväll du med=)

kramis

2009-01-20 @ 22:52:33
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test