UNDERBAR DAG

Tjaba alla goa människor. Idag har det varit en underbar dag. Efter att jag steg upp och hade vaknat, så tog jag mig en kaffe och cigg. Sen gjorde vi oss klara för att dra in till stan.

Väl där gick vi till vår suveräna frisör. Frisörimperiet. Dom vet verkligen hur vi vill ha våran frisyr. Darling blev klippt av Robban, Jag hade en tjej som heter Angie. Hon var jätteduktigt och trevlig, Jag blev både klippt och färgad.

Dom finns på Mäster Samuelsgatan 65. Jag kan på det varmaste rekomendera dem.

Efter frissan gick vi runt i olika affärer och kollade på lite kläder. Dels på Gallerian, sen på NK. Jag fick en bok av darling på NK. Det är biografin om Mötley Crue.



Jag har läst om den, och den verkar vara bra. Så nu har jag en bok att läsa. Jag tänkte även kolla på en ny väska  jag ville ha en från Hollies. Men tyvärr så har den butiken försvunnit från NK. så det är bara att vänta med väsk köpet.

Strax ska vi ta och äta middag. Det blir en god köttbit, potatiskroketter, vitlöksbröd, gurka. Det ska bli riktigt gott.


Ha en skön kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test