SAKNAR DIG

Godmorgon alla goa läsare. Idag är det Måndag. OCh inte vilken dag som helst.

Idag för 26 år sedan, dog min högt älskade pappa.  Han dog av en hjärnblödning. Jag minns det som det var i går. Det var den absolut värsta dagen i mitt liv.Jag saknar honom av hela mitt hjärta.

Han fick inte se mig och min syster ta studenten, Han får inte se mig när jag gifter mig. Alla stora händelser får han inte vara med om. Men jag vet att Gud har världens bästa ängel hos sig. Min pappa är min skyddsängel.

Strax efter det min pappa dog skulle jag fylla 13 år. Att förlora sina föräldrar eller barn ska ingen i hela världen behöva uppleva.

Ha en skön dag...



Kommentarer
Postat av: virpi

Jag är helt övertygad att han sitter "där uppe" på en pinne oc tittar stolt ned på dig.:)

Kram

2009-02-17 @ 21:47:25
URL: http://virpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test