BRÖLLOP, JAKT MÅLERI SEMLOR

Ingen har väl undgått höra att Sveriges kronprinsessa Viktoria ska gifta sig med sin Daniel Westling. Jag önskar dom alla lycka. Men nu får man väl höra om detta fram till bröllopet.

Inte nog med det går det att bli mer kändiskåt än Linda Rosing har ett eget Tv program  där hon letar efter en man i sitt liv. Jag säger då det HERRE GUD......

Idag har jag målat det sista på sovrumsfönstret. Annars har jag inte gjort så mkt. Det är ju Fet Tisdag idag men jag har inte ätit någon semla och kommer inte att göra det. Har ni ätit  semlor idag???

Ha en fortsatt trevlig fet Tisdagskväll.


(bilden googlad).






(bild googlad)


(bild googlad).

Kommentarer
Postat av: virpi

Nepp,ingen semla.:)

det får nog bli en imorgon.

//Virpi

2009-02-24 @ 22:27:01
URL: http://virpi.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej Anneli! Det är elin :)

Har skapat mig en blogg jag med :)

Syns på fredag, kram.

2009-02-26 @ 03:22:39
URL: http://strawberrylipgloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test