KÄNDIS KÅT

Godmorgon alla goa. Ni får förlåta mig för dagens rubrik. Men jag blir så himla trött på denna kändiskåta bimbo så jag spyr snart. Först blir denna person inlåst i ett hus, efter ett tag gör man ett Tv program om henne där hon ska hitta sitt livs kärlek, sen är det någon som säger att under tiden detta program visades så hade hon redan sällskap av en man. Varför i hela världen måste man vara så kändiskåt att man  behöver få hjälp med att hitta en man.  Kan man inte själv hitta en man att dela liver med så har man problem. Det är rent av stört löljigt tycker jag. Nu skriver massmedia att hon nu är utomlands med sin stora kärlek och att hon är gravid samtidigt som är utomlands så blri hon förlovad med denna man.

Jag fattar inte varför man är så kändiskåt att man gör nästan allt för att få massmedias ögon på sig......

Jag är absolut inte avundsjuk på denna person jag tycker bara synd om denna person.

Kommentarer
Postat av: Lillan

Tack vännen!

2009-08-13 @ 06:26:36
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test