IDAG

Godmorgon alla goa. Idag är det den 1:a Augusti. Tänk vad tiden går fort. Idag för 6 år sedan blev jag STOCKHOLMARE. Från att ha levt i Norrbotten närmare bestämt i Piteå nästan hel mitt liv så tog jag mitt pick och pack och drog till den vackra huvudstaden Stockholm.

Och det kan jag lova det är ett beslut jag aldrig kommer att ångra. Jag trivs som fisken i vattnet. Naturligtvis så saknar jag min familj däruppe, men det finns ju telefon. Och jag har ju inte flyttat från jordens yta.

Nu kanske ni undrar på varför jag drog till den stora staden, och jag kan bara tala om att det var för att min stora kärlek lever här. Jag träffade honom via "Vilda Webben". Han har verkligen ändrat mitt liv fullständigt. Jag älskar honom mer och mer för varje dag som går.

Jag trodde aldrig att jag skulle träffa någon att dela mitt liv med. Men det är väl som man säger: Det finns någon för alla.

Sist men inte minst vill jag önska er alla en riktigt skön och underbar Lördag.

Ha de gott...

Kommentarer
Postat av: Lillan

Tack!

2009-08-06 @ 05:56:30
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test