PÅSK HÄLSNING

Godmorgon allla goa läsare. Har precis druckit morgonens första kaffe. Samt tagit dagens första cigg. Idag kommer Elin och Anders på middag, det ska bli riktigt kul och mysigt. Igår gjorde jag köttbullar och Janssons Frestelse. Senare idag blir det bara att fixa prinskorvarna och äggen.

Danne gjorde illa sig i ryggen igår när vi var in till Farsta, Han vred sig på något konstigt sätt så han har ont nu i ryggen, jag gav honom massage igår innan vi gick och la oss. Jag hoppas att det blir bättre under dagen.

Angående golvet så har det inte kommit ännu, men det blir förhoppningsvis till veckan. Jag längtar. Nästa Fredag så kommer vi jag och Danne att åka upp till Piteå för att fira min stora syster Susann som fyller 40 år på Lördag.

Härmed vill jag avsluta med att önska er alla en glad påsk.






(bilden googlad).

Kommentarer
Postat av: Junitjej

God morgon!! Det skulle vara gulligt om du vill rösta på mig här:

http://idatallhed.blogg.se/2009/april/dom-nominerade.html#comment

Jag är blogg nr 10.

GLAD PÅSK!!

2009-04-11 @ 09:46:19
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test