DETTA MED LJUD

Godmorgon alla goa människor. Hur är läget? Här är allt bara bra. Som ni kanske har sett så har jag börjat med att lyssna på ljudböcker. Detta fantasktiska sätt att kunna (läsa) en bok samtidigt som man göra andra saker. Nu har jag lyssnat på en del böcker. och jag har redan hittat min favorit uppläsare: Torsten Wahlund.

När han läser kan man verkligen leva sig in i boken. Han talar tydligt. Samt har han en lung stämma. Det sägs att Torsten även har haft en roll i Vi på saltkråkan. Där spelade han rollen som Peter Malm Malins pojkvän.

En annan uppläsare är  Katarina Ewerlöf.

Även hon gör att man kan leva sig in boken, talar tydligt och hon gör även böckerna mer levande.

Ni som lyssnar på ljudböcker har ni några favorituppläsare som ni kan rekomendera??????

          





Ha de gott...


Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon vännen! Min man lyssnar ofta.Nu minns jag inte vad han heter han som han gillar som uppläsare?Minnet är lite segt idag:) Återkommer!

2008-11-21 @ 07:52:02
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test