UTMANING

Hittade en liten utmaning hos Mamsen

Här är mina svar:

Teorin är att vi vänner ska lära känna varandra lite bättre.
Lägg ut detta med dina svar på din blogg, byt ut mina svar mot dina och utmana dina vänner


1. När gick du upp idag?
Cirkus 04.30.
2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter gärna.
3. Senaste filmen du såg på bio?
Du det var länge sedan-


4. Favorit TV - program?
Mycket av välja på.
5. Vad åt du till frukost?
Cigg & kaffe.


6. Vad är ditt andranamn
Maj.

7. Din favoritmat?
Darlings mat.
8. Vilken mat gillar du inte?
Finns en del.
9. Vilken är din favorit - CD för tillfället?
Finns en del också.
10. Vilken bil kör du?
Ingen.


11. Vilken är din Favoritmacka?
Limpsmörgås med ost och doppa i Choklad.

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Vet inte faktiskt.
13. Vilka är dina favoritkläder?
Jeans T - Shirt.

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Australien, Grekland, Italien, Paris

15. Favoritklädmärke?
Vet inte.


16. Var vill du dra dig tillbaka?
Någonstans.
17. Favorit tid på dagen?
Morgonen.

18. Var är du född?
På Luleå BB
19. Vilken är din favoritsport att se på?
Fotboll (Bajen).


20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Vet inte.


21. Vem tror du skickar tillbaks först?
Vet inte.
22. Coca Cola eller Pepsi
Coca cola.
23. Fotboll eller ishockey?
Fotboll (Bajen).
24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Både Och tror jag faktiskt.
25. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Jag? Nej!!

27. Vad ville du bli när du var liten?
Stor.


28. Bästa barndomsminnet?
Finns en del....

29. Varit i Afrika?
Icke sa Nicke.
30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej men har ett minne av att mina gamla klasskompisar lindat in en före detta lärares bil med toapapper, detta hände en examen i mellanstadiet.

31. Varit med om en bilolycka?
Nej.
32. Favoritdag i veckan?
Fredag.


33. Favoritblommor?
Rosor.

34 Favorit - snabbmatsrestaurant
Mc Donalds
35 Äger du en cykel?
Nej inte det.


36. Vem fick du senaste mailet från?
Mamsen


37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Tycker ej om kreditkort.

38. Läggdags?
Från och till.
39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Allas

40. Senaste personen du delade en middag med?
Darling.


41. Vad sysslar du med just nu?
Åt middag.
42. Favoritfärg
Svart.
43. Hur många tatueringar ?
Inga men 1 på G.
44. Hur många sänder du det här mailet till?

Till den som vill.

Jag utmanar
Alla som vill, Inget tvång...

P & K Smoggen


Kommentarer
Postat av: soffie

Kul med lite info om dej!

men utmana ej mej för jag hinner aldrig med det!

Hoppas allt är bra med dej!må gott

2008-05-14 @ 20:25:02
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Om du gillar min blogg, så kan du rösta på den här:

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.2602762

Då skulle jag bli jätteglad!

2008-05-16 @ 06:50:55
URL: http://junitjej.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej vännen ,idag eller imorrn fixar jag bloggen :-)

Kram

2008-05-16 @ 07:10:28
URL: http://studentmamma.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej gumman! Jag har kollat på din stilmalll och hittar inget fel. Kan ha blivit nåt fel när bloggen flytades,kontakta blogg.se och fråga.

Kram

2008-05-17 @ 07:14:20
URL: http://studentmamma.blogg.se/
Postat av: Marie

Det är tävling i min blogg, du kan vinna ett superläckert skönhetskit från Miso Pretty!

mariwi.blogg.se/2008/may/tavling.html

Välkommen och lycka till!



2008-05-17 @ 08:22:38
URL: http://mariwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test