JAG FÖRSTÅR INTE ! !

Nu har jag läst på Aftonbladet angående Skräckens hus. Alltså jag måste bara vara dum i huvudet för jag förstår inte hur det över huvud taget bara får hända.


Först och främst vad är det för fel på pappan/morfar som utnyttjar sin dotter sexuellt. Ser till att hon föder honom ett antal barn. Låser in dem i en källare i 24 år. Sedan far han på semester som om ingenting har hänt.


Och mamman/mormor ska vi inte heller prata om hur kan hon bara låta sin man utnyttja sin dotter på det viset? Har hon någon hjärna över huvud taget? Att bara tillåta detta gör att man (mamman) är lika jävla skyldig till övergreppet mot dottern. Det tycker i alla fall jag.


För att inte tala om grannarna som tydligen märkt att dom forslat mat till denna källare i tid och otid. Då måste man ju bara börja fundera vad dom håller på med. Sen läste jag om en av grannarna som fick betala skyhöga elräkningar, för el som han ej använt. Bara det skulle göra att jag skulle kolla upp hur det stod till med elverket.


Nej jag blir bara så förbannad på att sådant här kan överhuvudtaget bara få ske. Men det är bara att konstatera fakta:

DET ÄR EN SJUK VÄRLD VI LEVER I.

Läs mer här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test