FÖR TIDIGT ? !

Ja då var arbtetsdagen slut. Det är några timmar sedan men jag har inte haft tid att blogga förrän nu. Idag har darling och E varit in till stan och köpt presenter till mig när jag fyller pår på Måndag. Så när darling kom hem sa han att jag fick göra som jag ville om jag ville öppna hans paket idag eller vänta.

Nyfiken som jag är så öppnade jag paktet/n. Gud vad glad jag blev detta fick jag:
Linne Vit/Rosa Dam
  



Shorts Vit/Rosa Dam
  



Solglasögon
  


Snacka om att jag längtar till sommaren nu. Jag fick inte bara detta, jag fick även en jättefin och söt blombukett av darling.

Kram så länge./Smoggen

Kommentarer
Postat av: soffie

å vad glad jag förstår att du blev.

Japp där har du mej å dottern hur vi ser ut.

Hoppas du haft en bra kväll!Godnatt

2008-05-02 @ 23:04:23
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test