VAD ÄR EN VÄN??

Det är en fråga som jag kan ställa mig ibland. Fr mig är svaret följande.
 
En vän är en person som jag kan prata med.
En vän är en person som lyssnar på mig.
En vän är en person som gråter med mig.
En vän är en person som skrattar med mig.
En vän är en person som behåller mina hemligheter.
En vän är en person som finns där i vått & torrt.
En vän är en person som finns där när ingen annan vill det.

Sist men inte minst vill jag bara lämna en liten tanke angående vänner.

EN VÄN ÄR EN PERSON
I VAR NÄRVARO DU KAN
VARA DIG SJÄLV..

Kramisar er vän Smoggen


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Kommentarer
Postat av: ejmis

Så sant!

2008-03-25 @ 13:03:49
Postat av: Jayne

Mycket fint skrivet!! Hålelr med dig ang vad en vän är!!
Läste på amittilivets blogg att du skulel börja nytt jobb... grattis och lycka till.
Vad jobbar du med???

2008-03-25 @ 13:17:45
URL: http://jayne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test