LÖRDAG MORGON

Idag är det Lördag. Darling är och speltränar med sin bror. Jag har inga planer för dagen, men jag ska nog bara ta det lungt och må skönt. Det regnar ute så det är ingen idé att gå ut.

Idag är det ny månad, fy vad tiden har gått fort. Var det inte nyligen vi började det nya året och nu är vi i Mars månad.

På tal om ny månad, imorgon är det en helig dag för mig. Då är det nämnligen VASALOPPET. Det är något som jag alltid försöker att se, det är så kul att se när dom startar. Jag brukar föra lite anteckningar över vem som jag hejar på eller om det är någon som ser lite speciell ut. En del brukar ju faktiskt klä ut sig när dom åker. Jag har några bekanta som faktiskt ska åka. Så jag får väl heja på dom. Men det är nog ingen risk att dom vinner.

Jag önskar alla mina vänner
en riktigt skön och trevlig Lördag.

Er vän Smoggen/Anneli



Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en bra dag!

2008-03-01 @ 13:31:37
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: Soffie

hoppas din dag blir jättebra!

2008-03-01 @ 14:08:41
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Christel

Såå gott o bara ta det lugnt Anneli....Jag vaknade på tok för sent o det känns ju inte riktigt bra, men så e det ibland, uppe med tuppen en morgon och sover halva dan nästa dag...Ingen ordning alls på Kärringen när hon går hemma haha...Sköt nu om dig och ha en mysig lördag..Kram från Christel

2008-03-01 @ 15:25:34
URL: http://kristallens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test