LEDIG

Hej alla mina vänner.

Hur är läget? Här är allt bara bra. Idag är det Lördag och man är ledig. Igår sommnade jag som en klubbad säl. Var ganska trött efter första riktiga arbetsdagen på mitt nya jobb.

Angående jobbet föresten, man får inte röka där på arbetstid endast på luncraster så jag kommer nog att kunna vinna lite på detta. Eftersom jag bara har en halvtimmes Lunchrast. Igår rökte jag bara en cigg under hela arbetsdagen. Det kändes helt okej måste jag säga. Tiden gick så fort så jag han inte bli röksugen faktiskt.

Tänkte bara ta det lungt idag med darling. Så det finns inga direkta planer idag. Hoppas bara att solen törs titta fram. Kanske man tar sig en promenad.

Önskar er alla en superskön dag.

Kram er vän Smoggen



Hot Comments

Kommentarer
Postat av: ejmis

Du är utmanad =)

http://ejmis.blogg.se/1206819508_utmaning.html#comment

2008-03-29 @ 20:47:42
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test