IDAG

Ja då kom den där Söndagen igen. Gud vad tiden går fort alltså. Man hinner knappt börja Fredagen så är det Söndag.

Igår Lördag när darling var och spelade tog jag mig en liten tur in till Farsta. Och eftersom jag i Fredags fick jobb så kände jag att jag kunde gott unna mig lite nya kläder. Sagt och gjort. Inköpet blev 2 toppar och 3 par vårskor. Kände mig verkligen nöjd med det.

Inte nog med det idag när vi hade vaknat och druckit vårt morgonkaffe så tog vi (jag & darling) oss en tur igen in till Farsta så även idag har jag köpt saker. Idag blev det ett par nya tennis dojor. Vilket verkligen var behövligt. Mina gamla tennisdojor har nog haft i 4 år.

När jag hade tagit på de nya dojorna kändes det som att jag gick på moln. Skönt för mina små fossingar.

Igår kväll satt vi och åt middag efter det att darling kom hem från spelträningen, jag är så stolt över min darling han och hans bror är så himla duktiga på att spela.

Middagen bestod av: Köttbit, potatisgratäng och vin. Det var verkligen mumma för magen. Efter det satt vi och såg Melodifestivalen.

Jag vet faktiskt inte vad jag ska tycka om vinnaren. Nog är den trallvänlig men jag tror inte det kommer att gå långt. Men den som lever får väl se.

Alltså jag längtar så himla mkt att få börja jobba nu. Träffa nya männsikor, få ordning på dagarna,tjäna lite mer pengar (som arbetslös är man ju inte miljonär precis).

Många kramar till er alla från lilla mig

Kommentarer
Postat av: A

Hej vännen.
Ja, jag har fått din mail =)
Hoppas du får en fin måndag...
Kram

2008-03-17 @ 08:38:53
URL: http://amittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test