DAGEN IDAG

Idag är jag som jag skrev tidigare ensam. Detta på grund av att darling är och spelar med sin bror.  Jag ville inte följa med för jag hade ingen lust till det. Och så behöver man ibland dagar då man är ifrån varandra.  Här nedan följer en lista över hur jag är idag:


Dagens humör: Glad trivs med mig själv.


Dagens kläder: T - shirt, mysbyxor.


Dagens frisyr : Ruffsigt, men rent.


Dagens aktivitet: Ingen speciell, annat än att ta hand om mig själv.


Dagens/kvällens tv: Melodifestivalen.


Dagens middag: Fläskfilé, vitlökskroketter, sallad, cider.


Dagens längtan; Min darling (förstås), mamma och mina syskon.


Dagen "Fundra": Vad gör ni idag????


Kommentarer
Postat av: ejmis

Tack för vin-tipset =)

2008-03-01 @ 17:19:36
Postat av: L i n d a . B l o m

Svar: Ja man kan ju börja undra :P Patetiskt!!

2008-03-01 @ 18:16:47
URL: http://lindaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test