STEGRÄKNARE

Godmorgon alla söta och goa läsare. Hur är läget? Här är allt under kontroll. Solen skiner & jag med den. Jag och darling tog oss en promenad in till Farsta i går. Där gick vi omkring och bara njöt av dagen. Vi gjorde även ett litet inköp. Vi köpte oss en stegräknare.

Eftersom vi promenerar ganska mycket så tänkte jag att det skulle vara kul att få veta hur många steg vi egentligen tar. Vi köpte vår stegräknare på Claes Ohlsson.

Det finns både stegräknare, radio, kaloriräknare och överfallslarm på den. Men det där med kaloriräknare är jag inte så intresserad av, jag vill bara veta hur många steg vi tar på våra promenader.

Så här ser den ut:


 




Så jag kommer att idag testa denna nya stegräknare. Vad hittar ni på idag?

Ha en underbar dag i solen.

P & K Smoggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test