GREJ OF THE DAY...

Ja jag vet att jag snott rubriken. Men jag kunde inte låta bli. Jag vill bara tala om för er som läser min blogg, att jag ÄLSKAR  min darling.

Han är ta mig sjutton det absolut bästa som har hänt mig.

Han ser mig för den jag är.
Han låter mig vara den jag är.
Han gör mig lycklig.
Han gör mig glad.
Han ger mig kärlek.
Han ger mig glädje.
Han ger mig lusten att leva.

Jag kan inte med ord förklara vad jag känner för honom.
Jag kan inte förstå hur jag kan vara så lyckligt lottad
att få dela mitt liv med honom.

JAG ÄLSKAR DEN MANNEN AV HELA MITT HJÄRTA
OCH MER DÄRTILL.

I LOVE YOU DARLING

Kramisar till er alla
från er vän Smoggen




Kommentarer
Postat av: A

Vad härligt för dig att ha mött mannen i ditt liv =)

Som dessutom verkar jättefin....

Ha en fin midsommar =)

Kram....

2008-06-19 @ 20:16:34
URL: http://amittilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test