DREAMS....

Godmorgon alla mina vänner. Ja då blev det Torsdag. Darling är och jobbar, jag tar det bara lungt. Vi kommer att fara och handla hem diverse matvaror idag, lär inte bli ensam om det. Ute skiner solen verkar bli en fin dag. Jag hade en väldigt konstig dröm i natt.

Jag drömde att jag var någonstans i en stad, där det var massor med folk. Både kändisar och icke kändisar. Det var någon festival av något slag. När jag gick där på gatan och pratade med en del så ser jag två nu döda kändisar.

Den första jag såg var Lasse Holmkvist.  Mannen som hade ett Tv program som heter " Här är ditt liv". Han var konfrencier på Festivalen. Sen kom även Birgit Nilsson. Ni vet operasångerskan. Hon pratade även med mig lite.

Det enda hon sa ett eftersom hon var så trött så skulle hon komma hem till mig och sova.

Sen vaknade jag.

Vad kan denna dröm betyda.....


P & K smoggen





Kommentarer
Postat av: soffie

WOW va snyggt du gjort här på bloggen!

Önskar dej en härlig midsommarhelg...

2008-06-19 @ 13:12:03
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test