VECKA I PITEÅ

Tjaba alla goa vänner. Nu är vi i Piteå hos min mamma och mina syskon. Vi kom hit igår Måndag. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så åkte vi buss hit. Det tog ungefär 12 timmar att åka. Inga olyckor efter vägen.

Här har det regna. Men det ska tydligen klarna upp och bli sol nu. Vi kommer att göra palt idag. Det kommer att bli mumma för magen.

Annars vet jag inte vad som kommer att hända idag.

 Till helgen kommer vi att fara på PDOL (Pite Dansar Och Ler). Där kommer vi se diverse artister bland annat

Euskefeurat (lokalt band) Magnus Uggla, Moneybrothers.

Det ska bli kul att fara på PDOL kanske vi får träffa någon man känner.

Ha de gott.

Kramis Smoggen

Kommentarer
Postat av: A

Åh vad härligt att få vara hemma hos mamma =)

Hoppas ni får det alldeles underbart...

Kram

2008-07-22 @ 12:18:36
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Evelina - newlywed <3

vad roligt att hälsa på lite i piteå! jag har aldrig varit på pdol men det kommer kanske! nästa år kanske vi ses där, vem vet 0)



kram

2008-07-30 @ 12:00:12
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: stora syster i Piteå

HejSyster

Skulle vilja ha Emilias blogg mailadress vilken trevlig sida du har Mvh Susann

2008-11-11 @ 18:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test