GIFTEMÅL

Tjaba alla glada. Hur är läget? Här är allt bara bra. Sitter och tar det lungt framför datorn. Ska snart börja med middagen Blir potatismos och stekt korv.

Imorgon blir det giftmål mellan min kära bloggvän Evelina och hennes Fredrik. Det är ganska häftigt tycker jag Evelinas blivande make kommer från samma stad som mig PITEÅ. Dom kommer att gifta sig  Piteå stadskyrka. Det är en väldigt vacker kyrka. Och prästen som ska viga dem är samma präst som döpte mig och min tvilling syster.

NÄR EVELINA SAGT SITT JA
OCH PRÄSTEN AMEN.
DÅ ÄR DET DAX FÖR FREDRIK
ATT TA FRAM DEN.
MISSFÖRSTÅ MIG NU INGEN
JAG MENAR BARA RINGEN.

LYCKA TILL I LIVET EVELINA OCH FREDRIK
ÖNSKAR LILLA JAG.

SMOGGEN

Kommentarer
Postat av: e m m a - s o p h i a

Kika gärna in hos mig och delta gärna i utlottningen av en bloggdesign! :)

2008-07-08 @ 21:12:37
URL: http://levoton.blogg.se/
Postat av: A

Tack vännen =)

2008-07-11 @ 08:51:36
URL: http://amittilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test