MELODI FESTIVALEN (DEL TÄVLING 1)

Jag och darling började kvällen med en picnic (vet inte om det är rättstavat) i vardagsrummet. (min darling är för söt).  Maten bestod av potatis klyftor, köttbit, rostad lök, till detta hade vi även en sås men nu har jag glömt vad den heter. Till detta drack vi 7 up. Jag blev (grismätt). 



Sen satt jag mig vid datorn en liten stund och väntade på att Melodifestivalen skulle börja. Och jag tycker det var dåliga bidrag ikväll. Den som fick min röst var Suzzie Tapper. Jag tycker det var en mycket vacker ballad.

Nu är det bara vänta och se hur det kommande bidragen blir. Den som väntar får väl se, som det heter.


Vad tycker ni om kvällens bidrag??

Kramisar Smoggen 

Kommentarer
Postat av: evelina

vad mysigt med picnic! =) tack för tipset, ska kolla in aftonbladet med en gång =)

kram

2008-02-11 @ 18:52:16
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Mia

Grattis du vann bloggdesignen :-)
Maila mig dina inlogguppgifter så fixar jag det åt dig!
Kram

2008-02-11 @ 20:57:11
URL: http://studentmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test