JAG KAN INTE

Ja nu sitter jag här och kan inte sova. Varför, varför, varför. Jag vet inte. Jag gick naturligtvis och la mig med darling, hörde när han började snarka, tänkte "ja nu kan jag somna" Trodde jag! Det funkade inte. Jag vet snart inte vad jag ska göra.


JAG MÅSTE SOVA !!!!!

Nu har jag suttit uppe säkert sen klockan 1 i natt och nu är klockan 05.21. Så då är det väl lika bra att sitta uppe då.

Jag har ändrat om lite på skrivstilen,  hade inget annat att göra. Jag är nöjd än så länge, ombyte förnöjer.

Många kramar Smoggen

Kommentarer
Postat av: christel

Godmorgon Annelie eller kanske gonatt, du har kanske lyckats somna nu. Stackars dig, jag vet hur jobbigt det kan va när man bara vill o måste sova men inte kan...dessa sömnlösa nätter... Måste tacka dig för att du gilla min blogg, det värmde mycket det du skrev Annelie. Jag tycker mest att den e tråkig o att jag bara gnäller i den men för mig e den bra...Liksom en ventil både när det går bra o dåligt..Fin blogg du har och jag tyckte jättemycket om dina tänkvärda ord och dikterna, speciellt den om att vara stark....Hoppas nu att du fått lite sömn i alla fall o jag kommer gärna in o tittar hos dig mellan varven oxå..Ha en go dag Kram från Christel

2008-02-26 @ 06:37:42
URL: http://kristallens.blogg.se
Postat av: camilla

Vad fint du har gjort här inne :)

2008-02-26 @ 10:47:22
URL: http://lotusen.blogg.se
Postat av: christel

Tack Anneli för dikten. Jag har kopierat av den och lagt in den i min dator tänkte sätta in den i ett forum som jag är medlem i oxå, tycker den säger så himla mycket..Hoppas du fått sova något...Ha en go kväll o en bättre natt..Kram Christel

2008-02-26 @ 18:09:28
URL: http://kristallens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test