DAGENS VILL HA

Jag vet inte om jag har berättat detta. För cirka ett år sedan gick jag en massage utbildning via mitt jobb, där fick jag lära mig att ge och ta emot massage. Så nu är jag utbildad beröringspedagog. Som det så vackert heter.

Detta trivs jag med väldigt mycket, jag brukar ibland massera darling, då hinner jag knappt börja så somnar han. Jag har även masserat mina "tanter och gubbar" på mitt förra jobb, dom trivdes med det.

Nu har jag hittat en massage säng som jag önskar att jag hade för då kunde jag massera Darling nästan varje dag om det behövdes, för som det är nu så är han tvungen att ligga på sängen, vilket gör att jag får en dålig ställning när jag masserar.

Denna säng vill jag ha:



 


Kommentarer
Postat av: evelina

åh tack söta! vad gullig du är =)

vad snäll du är som masserar karln din! Han har tur han =) såna där sängar kostar säkert multum, men du kanske får ta och öppna ett eget spa =)

kram

2008-02-27 @ 15:29:20
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test