BLOGG VÄRD ATT LÄSA ! ! !

Hej alla vänner ute i bloggen. Jag var för en liten stund sen inne på en blogg som jag gillar att läsa. Bloggen tillhör Bim. I sin blogg skriver hon om sitt jobb, hennes barn och familj. Hon ger även tips på böcker som hon läser eller har läst.

Men nu är det så att hon har fått en del kritik över vad hon skriver i sin egen blogg.

JAG KAN INTE FÖRSTÅ VARFÖR ??????

Jag trodde faktiskt att man bloggar för att man VILL. Och inte för att någon tvingar en att blogga.

Jag vill härmed uppmana er mina blogg vänner att gå in till henne och läsa hennes blogg.

Kramisar

P.S BIM JAG GILLAR DIN BLOGG. D.S

Kommentarer
Postat av: camilla

Visst är familjen viktig, den måste man vara rädd om.

Jag förstog att du skrev blogg adress men det har ju
gått bra ändå .. jag hittar *skratt*

Önskar dig en bra fredag!

2008-02-08 @ 06:58:26
URL: http://lotusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test