HÅLL TUMMARNA

Godmorgon alla goa. Idag är det Tisdag och idag ska jag fara på Arbetsförmedlingen. Jag har fått en ny arbetsförmedling & även en ny handläggare.

Tidigare tillhörde jag Arbetsförmedlingen i Sundbyberg, men nu ska dom stänga, och istället kommer jag tillhöra Arbetsförmedlingen på Globen. Detta tycker jag känns riktigt skönt, därför att när jag var i Sundbyberg så tog det så lång tid att ta mig dit. Nu kommer det ta MAX 10 minuter.

Min nya handläggare heter NÄSTAN som Darling,

Han har samma andra namn och efternamn, så det är ingen risk att jag skulle glömma bort vad han heter.

Sen när jag kommer hem så hade jag tänkt städa, så behöver man inte göra det senare i helgen.

Ha de gott....

myspace comments

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test