VEM ÄR JAG ??

Hittade dessa roliga frågor på en blogg för några dagar sedan men kommer ej i håg vilken det var.

Vem är jag?


Namn:
Anneli

Piercingar: Ingen


Tatueringar:
Ingen men vill ha en på vänster arm

Längd157 (liten men naggande god)

Skostorlek: 36

Hårfärgblond just nu i alla fall

Är du kär i någon: Självklart


Önskar du att du bodde någon annanstans:
Trivs bra där jag bor just nu.

Tänker du på självmord: Aldrig

Tycker andra att du är attraktiv: Kan jag inte svara på.

Vilket shampoo använder du: Relive Yellow buster Shampoo

Vilken parfym använder du: Darling, Dolce Gabana

Vad är du rädd för: Det är mycket det

Gillar du att tvätta: Ja det händer att jag gör det

Gillar du Berg-och-Dalbana: Nej

SENASTE..

Film du hyrde: Kommer inte håg vad den heter


Film du köpte:
Beck

Låten du lyssnade på: Boulevard Of Broken Dreams (darling sjöng)


Låten du hade på hjärnan:
Samma som ovan

Låten du laddade ner: Kommer ej ihåg vad den heter 

Personen du ringde: Syster Yster

Tv program du tittade på: Spårlöst ( inspelad )

Personen du tänkte på: Darling


FAVORIT...

Mat: Darlings mat, Mormors palt, surströmming


Låt:Unbreakable

Sak att göra: Bara vara jag

Sport: Finns en del


Dryck:
Cola Kaffe

Kläder: Jeans och T-shirt

Film: Blandat

Bil: Fiat Punto (Majsan)

ANTAL..

Gånger du varit kär: Ett par gånger

Gånger ditt hjärta brustit: Nån gång 

Hjärtan brustit på grund av dej: Kan jag inte svara på

Gånger ditt namn varit med i tidningen: När jag fyllt år
 
Ärr du har på kroppen: Ett på höger knä

SENASTE..

Bok du läste: Mamma sa att jag var sjuk

Personen du fick mail av: Blogg.se

Personen du fick brev av: F - Kassan

Personen du fick sms av:
Darling

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Några veckor sedan

Saken du köpte: Kläder några veckor sedan

ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Myst med darling

Var det kul: Ja absolut

Hur tidigt stiger du upp: Ska jag jobba så blir det som tidigast 04.20


Gillar du att slåss:
Nej är ingen våldsam person

Vad ska du göra ikväll: Må skönt


Är du seriös:
Ja absolut!

Vad är du allergisk mot: Hyazinter, hat, ortättvisa, svält, krig, mobbning

Var har du ont: Axlarna

Använder du hårspray: Ja det händer

Kan du stå på händer: Nej så duktig är jag inte

Favorit serie: Kvinnofängelset ( TV 4 )

Salt eller socker: Salt

Gillar du ketchup: Nej

Är du glad nu: Självklart

Var du glad igår: Självklart

Känner du någon som jobbar på sjukhus: ja

Vad dansar du till: Det mesta, musik jag blir glad av

Stockholm är: Min stad

Göteborg är: En annan stad

Kan du sjunga: Hellre än bra

Mer värt än guld:
Darling, min familj och vänner

Spaghetti eller makaroner: Spaghetti.

Ett land jag helst vill besöka: Grekland, Italien, Australien

Ska bli skoj: Se BAJEN ta SM GULD

Ska inte bli skoj: Inte kunna ha semester med darling i sommar

Sparar till:
Mycket

Väntar på: Sommarn

Pålägg som gäller: Korv, Leverpastej

Dagens dryck:
Kaffe


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha en trevlig helg, vännen! ♥

2008-04-12 @ 08:44:46
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test