VAD HÄNDER ? ?

Nu har jag bara en liten fråga alltså. Angående lilla Engla. Vad är det som händer i vårt land? Hur kommer det sig att en man  kan utan orsak bara gå och mörda en helt försvarslös liten tjej på 10 år?


Vad har han för problem egentligen? Han kan ju inte vara riktigt normal i huvudet.


Hur skulle det se ut om alla människor i Sverige skulle börja mörda folk till höger och vänster och sedan skylla på att det inte var meningen att det skulle hända.


Jag lider med Englas familj och vänner. Jag kan inte bara förstå hur illa dom mår just nu. Det enda jag kan göra är att varje dag tala om för mina nära och kära hur mycket jag älskar dom. Jag är glad att jag har mina nära och kära omkring mig.


Jag anser att Englas mördare har för all framtid förbrukat sin chans till att överhuvudtaget promenera på denna jord. Kan den mannen överhuvudtaget sätta sig in i Englas familjs situation. Den enorma sorg och saknad som dom känner.


Nu kan man även läsa att mannen i fråga även har erkänt andra mord. Vad finns det för hjälp, kan man hjälpa en mördare till att aldrig mörda igen.


Jag vet inte. Det enda jag vet att Engla aldrig kommer tillbaka igen. Och allt detta beror på en helt puckad man som bara gick och mördade en helt försvarslös liten tjej vid namn ENGLA.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test