SÖNDAG

Ja så kom då Söndag Helgen går så fort att man inte hinner med. Men vad kan man göra åt det. Det betyder ju bara att snart är det helg och ledigt igen.

Jag & darling har inga speciella planer för dagen. Anående det jag skrev igår att jag hade vårstädat, så gjorde jag bara det för att jag ville överaska darling när han kom hem från spelningen.

Och glad blev han. En annan sak igår när han kom hem så hade han med sig en skiva så jag fick lyssna på det dom hade arbetat med igår. Gissa vad bra det var. Jag är så stolt över min darling så det kan han inte förstå.

Dom (darling och hans bror) har gjort covers på Green days låtar American Idiot och Boulevard of broken dreams.

Det blev så bra att jag fick nästan frossa när jag hörde det. Lite längre fram så ska dom gå in på Myspace och ha en sida där, då kommer jag att göra en länk dit så ni själva får höra dem.


Kommentarer
Postat av: ejmis

Ska bli kul att få höra din sambo spela sen =)

2008-04-27 @ 18:19:47
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Junitjej

Ja, helgen går alldeles för fort1

2008-04-27 @ 20:05:12
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test