MIN MAMMA

Satt just och kollade i min almanacka. Då såg jag att om cirka 4 veckor fyller min högt älskade lilla mamma 60 år. Då kommer jag och darling att bila upp för att fira henne. Då kommer jag även att få träffa mina kära kusiner, det ska bli riktigt kul.

Jag och darling har redan köpt / fixat mammas 60 års present. Eftersom hennes stora idoler är Lasse Stefanz så har jag haft en mail kontakt med deras fan Club. I det mailet skrev jag och frågade om det fanns en chans att jag skulle kunna få köpa en tröja av dem

Det fick jag, enda problemet för dem var att dom ville veta vilken storlek jag skulle ha. men då sa jag att det hade ingen betydelse eftersom att jag skulle rama in den till en tavla.

Jag bad dem även att signera T shirten med texten:

GRATTIS INGER PÅ 60 ÅRS DAGEN.

Under detta ville jag ha deras autografer. Utan problem så fixade dom en sådan T shirt. Så nu är den här hemma hos mig. Jag har även varit in på butiken Gallerix och hittat en superfin ram till den. Och en sak är säker den blev jävligt stor tavla. Ursäkta svordomen.

Så nu ser jag verkligen fram emot att få fara coh fira min älskade lilla söta mamma när hon fyller 60 år.

Tyvärr så kan jag inte visa hur slutresultatet blev på tavlan, men när mamma har haft födelsedagen så kommer jag naturligtvis att fotografera henne med tavlan sen kommer jag att visa den här.

Puss och kram och nyp i stjärten.

P.S sitter just nu och lyssnar på när darling spelar trummor och bas. På skivan som dom gjorde i helgen, men det är bara ett litet utkast över vad som komma skall.D.S

Er vän Smoggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test