MIN MAMMA

Nu känner jag att jag bara måste få skriva av mig lite. Ni som har läst min blogg vet att jag kommer från Norrbotten. Detta gör att jag inte har min mamma i min närhet, det skiljer ungefär 94 mil mellan oss.


Ibland kan jag få en sådan " Mamma längtan " så jag vet inte vad jag ska göra. Igår kväll när jag pratade med lilla söta mamma i telefon så frågade jag vad dom skulle äta till middag. Då svarade hon att dom skulle äta Surströmming. Det var nära att det rann en tår från ögat, GUD VAD GOTT.


JA JAG ÄR NORMAL...


Men i alla fall nu är det så att min kära lilla mamma fyller 60 år nu i Maj månad. Då är planerna att åka upp och fira hennes stora dag. Det ska bli så kul att få träffa både mamma och mina kära syskon. Jag kommer även få träffa min kusiner, ( dom har jag inte träffat på över 5 år)

Samtidigt får jag chansen att presentera darling till mina kusiner. Det ser jag fram emot.


"NÄR GUD INTE FANNS

UPPFANNS MAMMA"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test