MIN DARLING

Har just ätit en god middag tillsammans med darling. Det blev en köttfärspaj med lite sallad och ett gott glas rött vin Beaujolais Royal. Det var riktigt mumma.

Som jag skrev tidigare har darling varit och spelat idag. Gissa vad han kom hem med????

Dom (darling och hans bror) hade sjungt in en cover på Boulevard of Broken dreams (Green Day). Och det var min darling som sjöng den på deras skiva, han var så jävla bra så det kan jag inte förklara . (jag ber om ursäkt för svordommen.

Jag är så himla stolt över darlng att det kan han inte förstå.

Darling har ju ett band tillsammans med sin bror hans (darlings) uppgift i bandet är att spela trummor, så jag bukar kalla honom "min lilla trumslagarpojke"




Kommentarer
Postat av: Anna

Trummor är en prestation, jag kan inte spela det, jag önskar att jag hade lite taktkänsla.

2008-04-05 @ 21:39:15
URL: http://lifeintimes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test